El BNG DE PONTÓN ENARBOLA LA BANDERA DEL INDEPENDENTISMO

Pontón, en su intervención.

RIAS BAIXAS TRIBUNA / Redacción)

Fue en un acto celebrado este domingo en Pontevedra. La lideresa del Bloque no se andaría por las ramas. Enarbola la bandera del independentismo, como no cabía esperar otra cosa. "Queremos ter o dereito a decidir cómo pescamos nas nosas costas, cómo ordenamos o noso territorio ou a que Ence se vaia da ría", dijo la portavoz nacional del Bloque y presumible candidata a la Xunta, Ana Pontón, en el Teatro Principal, que se llenó de activistas del BNG. 
Como dijimos, Ana Pontón no se andaría por las ramas y así instó a los integrantes del BNG, que ha iniciado un proceso de refundacion tras la decadencia evidenciada tras los malos resultados electorales, a sumar y reunir apoyos cuanto antes para su candidatura autonómica integrando "a todas as persoas do país que acreditan que Galicia é un pobo con dereito a decidir". "Se queremos ser independentes, temos que ter organizacións independentes", añadió.
El acto celebrado en Pontevedra se enmarca dentro del proceso 'Adiante', contó tambièn con la intervención del alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernádez Lores, que recordó : "nós tivemos fe na sociedade pontevedresa a pesares de que se nos dicía que era antigalega e dereitosa. E agora temos que ter fe no pobo galego, por máis que as apariencias sexan preocupantes polas cercanías ás progresías madrileñas",  sentenciaría.


Puño en alto, cantando el Himno Galego